Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

62. Liu Liu

2011.03.10. 05:00

Születési év: 1986 (24)
Hol lakik: Chaoyang kerület, Peking, Kína
Hol született: Haidian kerület, Peking, Kína

Szerintem: (3,5/5)
Értékeld!: (4,5/5)

Szerző: Chaoyang

3 komment

Címkék: 24 peking

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigataposó 2011.03.10. 23:57:02

Az hogy van hogy ennyi sajat fotot tudsz feltolteni roluk radasul eleg sok hianyos oltzetu. Ilyen valakozo szellemu ismeroseid vannak, vagy te vagy ilyen tenyeszbika Don juan formaban?

Chaoyang · http://xiongyali.blog.hu 2011.03.11. 03:27:43

@Csigataposó: Haha! :) A lányok többségét a kínai Internetről ismertem meg, egyik másik merészebb képeket is felrakott magáról. Nem az én érdemem :)

Csigataposó 2011.03.11. 10:14:34

@Chaoyang: Minden esetre a datumok, lanyok szama alapjan jol igy is eleg sokkal ismerkedsz ezek szerint. :)
süti beállítások módosítása